mgr Karolina Iwan

– psychopedagog, terapeuta pedagogiczny,  logopeda, neurologopeda

Wychodzę z założenia, że mowa jest jedną z najważniejszych umiejętności człowieka, dlatego od najwcześniejszych lat życia należy dbać o jej prawidłowy rozwój.

Prowadzę terapię dla dzieci jak i osób dorosłych. Każdego pacjenta traktuje indywidualnie i tak też dobieram sposób postępowania terapeutycznego.

Posiadam szerokie doświadczenie w pracy z osobami, które dotknięte zostały rozmaitymi wadami i zaburzeniami mowy, pracuję z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, z upośledzeniem umysłowym, autyzmem, zespołem Downa jak również z dziećmi w normie intelektualnej. Pracuje również z pacjentami o zaburzeniach neurologicznych (afazja, dyzartria) oraz noworodkami (wczesna interwencja logopedyczna)

W trosce o wysoki poziom logoterapii, uważam że koniecznością jest ciągłe podnoszenie przeze mnie kwalifikacji w odniesieniu do skuteczności metod i form udzielania pomocy.

Wykształcenie:

  • Pomorskie Uniwersytet Medyczny w Szczecinie – studia podyplomowe Neurologopedia.
  • Uniwersytet Szczeciński – studia podyplomowe Logopedia i terapia pedagogiczna.
  • Akademia Humanistyczo – Ekonomiczna w Łodzi – studia magisterskie psychopedagogika.
  • Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna – studia licencjackie – Socjologia zachowań ludzkich.

Kursy i szkolenia:

  • Certyfikat: Współczesne metody neurorehabilitacji w pracy z dziećmi z różnym stopniem niepełnosprawności: Neurointegracja odruchów niemowlęcych.
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych
    z afazją)
  • Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna.
  • Terapia logopedyczna dzieci z uszkodzeniem OUN.
  • Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w oparciu o metodę integracji sensorycznej.
  • Integracja odruchów twarzy wg Swietlany Masqutowej.
  • Konferencja „Autyzm, – interakcje- porozumienie- dialog w Warszawie przygotowana przez fundację Synapsis.
  • Masaż Shantala.
  • Fas – diagnoza i terapia.
  • Korzystanie z narzędzi TTAP przy badaniu osób z autyzmem
  • Wsparcie i motywacja